its not the fall that hurts, its when you hit the ground

jag har ingen lust med att sitta och skriva här längre. för nu känner jag att jag inte kan skriva ner vad jag vill längre. eller jo det kan jag visst. men det känns som att folk kommer dömma mig så jävla hårt? men. nu fick jag en sån där bra känsla, like i care? har inte gjort det förut så varför ska jag göra det nu? HA!

nej men jag har inget nytt att komma med tror jag. hade det roligt i helgen. gör gärna om våran kväll snart kregert!

och sen vill jag bara säga en sak. att en person, som inte har med något att göra ska sluta bry sig så jävla mycket! sluta döm mig! du känner mig inte ens!


jag gjorde bort mig i fredags, jag sa något som jag inte ville att jag skulle ha sagt. men nu är det för sent! får hoppas bara att han inte tog något så allvarligt. för jag känner inget allvarligt. har jag kommit fram till nu. virrig som jag är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0