jag vill ge dig en fet jävla bitchslap

har mailat med min pappas kusin nu, farmors systers barn, marie, hon är 30 men lika cool som någon i min ålder. med henne kan man verkligen prata om allt. hon säger alltid sin åsikt och får allt att låta så jäkla bra!
skrev i mitt mail om de mesta som hänt på senaste, vi brukar uppdatera varandra sådär ibland eftersom vi ses så sällan.. vilket är synd.
och mitt mail jag fick tillbaks idag gjorde mig så.. jag vet inte! jag ville börja gråta men hon har så rätt i allt hon skriver.


Hej Em!
Aaaaa! Vad arg jag blir på Anders!!!
Hur kan han göra så mot dig? Du är hans barn, hans kött och blod!
 
Jag misstänker att Anneli är en häxa som förtrollat honom så att han gör saker som han egentligen inte vill eller bör.
 
Det gör ont i mig att höra att han beter sig som ett ass (ursäkta mina hårda ord, men jag är allergisk mot skitstövel gubbar och just nu beter sig Anders som en sådan), mot sina barn.
Man kan inte skaffa en ny familj och strunta i den som redan finns.
 
Gifta sig med Annelie, what the fuck, vad har hon att erbjuda, hon vill väll bara suga ut allt han har eftersom jag förmodar att hon är ganska fattig. Och hon är inte särskilt trevlig, ingen i Värmland är särskilt förtjust i henne och jag finner henne likna en padda. Mona var det fart i fläkt i och hon var ordentlig, men Annelie, vad har hon att erbjuda?
Hon föder barn som hon inte kan ta hand om eller försörja om det inte vore för Anders höga inkomst och hus.
 
Vad har hänt med Anders, mår han så dåligt att han tappat allt sunt förnuft?
 
Åh, Emelie, du måste flytta därifrån. Om du stannar för länge är risken att du bli ännu mer sårad. Annelie har förtrollat honom som den elaka häxan hon är och Anders kommer nog inte förstå att han sårar dig förrän det är försent.
 
Jag tror ingen vet om att han ska gifta sig, han vågar nog inte berätta det för oss värmlänningar. Om Else vet om det så kommer hon nog att inte berätta det, hon mår säkert jätte dåligt. Hon brukar göra det när hennes söner hittar på tokigheter.




...


Kommentarer
Postat av: Kregert

Nästan så att jag gråter....

2009-03-05 @ 16:59:18
URL: http://sofiakb.blogg.se/
Postat av: em

:((((

2009-03-05 @ 19:35:40
URL: http://porcelainandthetramps.blogg.se/
Postat av: tes

:(

2009-03-05 @ 21:57:29
URL: http://metrobloggen.se/omtherese

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0