memory loss

snart ska jag åka iväg till simhallen, möta upp kregert för lite sol och bad. eller, ja, vi ska väl simma. men de lär säkert blir lite lek också! haha.
efter de åker vi hem hit, får väl se vad vi hittar på innan träningspasset ikväll!
det känns verkligen som att det inte finns något mer att göra om dagarna förrutom att träna.
men jag tror att allt börjar gå bra nu. jag har jobb i sommar i vilket fall om jag inte får det på kolmården eller inte, i alla fall lite jobb. men det räcker! bara jag har något! jag har ingen pojke att tänka på längre. eftersom att jag inte träffar ngåon längre? eller? jaja, det känns inte som de nu i alla fall.. men det kan faktiskt vara både plus och minus.


jag är sugen på att kolla på Sally nu. hon är ju så jävla grym!
ska nog göra de ikväll.



nej nu är det time to åka!
tänkte först åka vid 1015.  men när jag var på väg ut genom dörren så frågade mamma varför jag skulle åka så tidigt när jag sk ulle vara där vid 1130. ibland är det bra att ha en mamma hemma som har koll på saker och ting! för det har ju inte alltid jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0