one step ahead

jopp. kom precis hem från jobbet, nästan. har hunnit käka också.
sitter och lyssnar på amiel - one step ahead nu. den är så bra!
ikväll blir det väl samma sak som alla andra kvällar, ligga i sängen helt död och kolla på how i met your mother. snart klar med säsong 1! sen får jag vänta lite med att kolla på säsong 2.. suck!

på lördag ska agnes döpas! så då måste man vara fin osv. mormor och morfar + gammelmormor och moster kommer ner och hälsar på då. länge sen man träffade gm, saknar henne ibland. men hon är så jobbig!
i morgon när jag åker till mami så måste jag råstäda mitt rum. annars lär jag få höra det av alla 4. usch. jobbigt med tjat!

fanns ingenting att göra på jobbet idag heller. iofs gick dom där 3 timmarna jävligt fort. det kändes som att man kom dit, var där i några minuter sen var det dags att stänga. inga kunder knappt. tror att jag tog emot max 6 st i kassan.


jaja! träna i morgon? kregert? jag ringer dig nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0