sjuk?

min mage lät jättekonstigt nästan hela dagen igår, och på träningen så kändes det som jag skulle spy bara jag låg på magen liksom.
sjuk, nej det hoppas jag verkligen itne att jag är.. jag vill inte!
ska iaf försöka komma iväg på aerobicsen lite senare, frågan är om jag ska ta bilen? fast bara till kyrkan i så fall.


ringde kolmården igen förut angående min lilla telefonintervju som dom vill ha med mig, men självklart så måste dom ringa tillbaks eftersom alla var upptagna. och denna gång gav jag mitt mobilnr, så hoppas på bättre resultat så att dom ringer tillbaks idag.

annars är det väl inget speciellt som jag vill ha sagt. bara det att jag tycker fortfarande att killar är dom konstigaste varelserna som finns.

herra

Kommentarer
Postat av: fia

naw, jag blev helt tårögd när jag läste din kommentar. Du är bäst!



<3

2009-03-17 @ 12:13:44
URL: http://omsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0