sunny onsday

våran router hade slutat fungera helt plötsligt igår. men nu är en ny fixad så nu funkar allt igen!

iaf, igår ringde jag kolmården. efter 5 timmar fick jag ett samtal tillbaks och vi kunde äntligen ha min så "efterlängtade" telefonaudition. nervöst. men det gick vägen! så nu ska jag på en nästa intervju i morgon på kolmården. från kl 1415-1715 är det. så håll en tumme för mig tack!
man var tvungen att ha med sig betyg, anställningsbevis och sånt där. och eftersom jag itne hittat mitt betyg sen jag slutade skolan (har väl supit bort det, haha) så var jag tvungen att fixa ett nytt. så idag var kregert och jag förbi där och köpte ett nytt (kostade fan 100 spänn!) först kom vi inte ens in, det var ju studiedag så alla dörrar var låsta. så vi gick runt hela byggnaden och knackade på varenda dörr och alla fönster kändes det som. tillslut så kom det några och öppnade åt oss.
perfekt väder har det varit idag också! ge mig mer sol! mer värme!
jag impuls inskrev mig på arbetsförmedligen iegn, varför gjorde jag det egentligen? men iaf, hoppas jag kan få mer ersättning ändå.
så idag har vi varit ute hela dagen, gått till och från allt. och väl hemma hos kregert satte vi oss ute på balkongen i varsin stol med filtar och solbrillor och bara var. snacka om att man längtar tills sommaren ännu mer nu när solen är framme och det inte är några moln på himelen!
mmmm


känns jättebra att folk hör av sig tillbaks. jag vill ses ju! men om du inte vill de så, fine!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0