uppe med tuppen? nästan iaf

jonas från jobbet ringde mig precis och väckte mig. hade ju tänkt att gå upp 1015 idag eftersom jag skulle börja vid 12. men han mådde inte alls bra så jag får ta hans tider idag, 1045-1715, wuhu. moneymoney! men nu var jag uppe vid 0845, kunde inte somna om efter han ringde.
inatt har jag sovit knappt något heller. somnade runt 11, vaknade vid 12 och låg vaken till 3, viktor ringde. det var mys. somnade sen stund, vaknade vid halv 5 och sensomnade jag tills nu. det har hållit på såhär i flera dagar nu. det är inte alls okej!

fyfan va trött jag är! nysit som en idiot ha rjga gjort inatt ocokså, det är liksom mer än någonsin nu. jag börjar fundera på om det ligger ett litet dun i min näsa ngåonstans som håller på att retas.. kasnske ska ta upp det nästa gång tanthelvetet ringer, så att dom kakn tänka i såna banor också, för dom verkar inte alls ha någon koll på vad det är jag är allergisk mot.

nej men det är väl lika bra att börja platta håret och vara ltei segare idag när jag fixar mig. japp, lite that 70s show tiill de så blir de perfekt!
 

bye suckers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0