bullshit king

hej. nu var det några dagar sen jag uppdaterade, jag vet.
på senaste har det hänt både bra och dåliga saker.

lördagen började i alla fall med agnes dop.

agnes var mer intresserad av pappret från paketen än något annat.

moster, gammelmormor och nickes morsa.

patte (nickes tvillingbror) och titti + min bror

morfar och mormor

min fina tårta jag styrt upp! (vi hade ingen karamellfärg till rosorna osv,.)

mormors fula hundar :)

på kvällen blev det partyparty för kregerts och min del. kvällen avslutades på hugo.

fixa till sitt makeup innan vi börjar dricka

sötkregert



min specialar shot!

<3

vi försökte oss på den där benet-bakom-huvudet. men jag lyckades inte alls

inte kregert heller


den här bilden får avsluta lördagkvällen. fast den var långt ifrån slut just här. inflyttningsfest, hugo och aspackad!
jag hade riktigt kul iaf! :D hoppas du också hade det baby!

söndag, vi låg i varsin soffa hemma hos kregert och kollade på happy feet! så jävla söt film! den vill jag se snart igen hörredu :)


Kommentarer
Postat av: Kregert

haha, toker! klart jag med hade det grymt kul! Och du? Happt feet kan jag se om och om igen <3

2009-03-09 @ 16:09:36
URL: http://sofiakb.blogg.se/
Postat av: tes

haha,vig du ser ut;)

2009-03-09 @ 17:26:31
URL: http://metrobloggen.se/omtherese
Postat av: em

haha jaa visst gör jag? :p

2009-03-09 @ 18:07:04
URL: http://porcelainandthetramps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0