Utkast: nu har ...

nu har jag vaknat, ätit frulle och klätt på mig. ska snart röra mig till bussen. men först måste jag packa och vänta på att klockan ska bli 1040.
jobbet i helgen har gått rätt bra. förrutom i lördags, då min dag inte kunde bli sämre efter att en jävla gubbhelvete ska stå och skälla ut mig (för att jag tydligen hade gett han fel tändstift, fastän jag är 100 % säker på att det var rätt) så att något hade gått sönder typ. men bilen funkar ju fortfarande så det var ju tur. så han skulle "aldrig mer köpa tändstift hos er iaf!!!" men så går han och köper lite torkarblad, spolarvätska och lite andra grejer för över 500 spänn. okej?
okej, det är klart man blir arg om något går sönder. men när man kollar upp vad han har för tändstift på hans registreringsnr så kan det inte gå fel, inte när alla tändstift i hyllan har helt olika artikelnr så det går inte ta fel..


nej nu måste jag börja sätta igång!
ska in till stan och träna strax ju. sen ska kregert och jag glo på matrix filmerna. får väl se om vi hinner med alla, haha :)




idag är en sån dag jag hatar killar


missade att lägga upp inlägget förut....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0