-

sitter och plattar håret just nu. går väl inget vidare fort.
ska sen in till arbetförmedlingen och skriva in mig. igen. hur många gånger jag har gjort det nu? haha
sen får väl väl se lite vad som händer, ska ju iaf hänga med två olika pojkar idag. kompis-pojkar alltså. kanske blir en till senare ikväll? :)
i morgon fyller kregert år! jag längtar lite tills jag ska dit efter jobbet :)
åhhhh nej! jag ska jobba i helgen!!! jag hoppas att det blir dom vanliga timmarna så jag inte får hoppa in extra.

på lördag tror jag att det är en annan bra grej också. hoppas!

jag känner mig väldigt hemlig idag. men det får ni stå ut med! HÖHÖ

 

Kommentarer
Postat av: Kregert

Vi har väl inga hemligheter för varandra? :O

2009-05-08 @ 15:56:08
URL: http://sofiakb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0