-

jag tror jag vill få ur mig lite aggrisioner..
jag hatar barn/ungdomar som inte visar respekt för "oss äldre".
jag hatar att dom inte ser sig för vart dom sätter sig och att dom sitter brevid någon som kanske inte vill ha en väska på sig eller en arm i huvudet från den bakom.
jag hatar att dom ska skrika och tönta sig som in i helvete
jag hatar att dom tror att dom är någonting
jag hatar att alla småungar ger blickar som om dom vore så jävla mycket bättre
jag hatar dom när dom rycker och håller på i sätet man själv lutar sig mot
jag hatar när dom kastar saker på folk
jag hatar att dom tror att dom är så häftiga när dom tar sönder saker, det är bara helt jävla lame!
jag hatar dom alla överhuvudtaget.
SHIT va arg jag var förut på bussen in till stan. FYFAN säger jag bara. det var sååå jäääävla nära att den som satt breve mig fick sig en utskällning...... sååå nära..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0