4 km

nu har jag varit ute och sprungit 4 km! okej, jag sprang kanske inte hela vägen för några gå-steg blev det ju.
men ändå duktigt av mig att springa för att inte göra det så ofta. men känner att jag måste träna upp kondisen lite innan vårruset så jag ska hinna med i kregerts takt! ;)

igår var jag på jobbet igen och fortsatte med inventeringen, halv 2 kom hon från konkursförvaltningen och hade ett litet möte med oss. jag tror jag hängde med lite iaf. men när aldén ringde igårnatt och pratade om det så fattade jag ingenting. han förvirrar mig! haha. men det kommer vi till sen.
hon pratade lite om lönerna, som är lite av den viktigaste frågan nu.
men oj va kul jag har haft med grabbarna på jobbet dom här två dagarna! det är så sjukt! det är nog det jobbigaste med att vi gick i konkurs, arbetskamraterna. åh jag saknar dom redan..
en annan sak jag inte har fattat än. ska inte vi i personalen har en liten avslutning liksom? känns inte som att det är slut än? eller jag vet inte...
idag står det i NT förresten om oss. kolla!

aldén ringde igårnatt iaf. han berättade att vi tydlgien ska börja sälja ut på Micro redan på onsdag. yrade han eller menade han allvar? jaja, isf så tänker jag rekommendera er att dra dit och kolla! det finns säkert endel fynd!




daniel ser ut som en old man

"hej-är-du-helt-dum-i-huvudet-blicken" störda jävlar.



nu: frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0