ÅH, ÄNTLIGEN!

ÄNTLIGEN, så är jag ledig i morgon. känns lite att man har jobbat 7 dagar i sträck från öppning till stängning. känns som att jag säger det rätt ofta. men det är ju sant!

har jobbat idag med, 10-1915.körigt som vanligt!
handlade hem lite wax till bilen och sånt där, bra att ha.
tänkte att jag skulle ställa mig vid bilen lite skapligt i morgon och waxa den. det behövs!!!! den är liksom ljusröd nu. inte helt okej!
egentligen skulle jag behöva polera och allt sånt men vi har inga såna grejer kvar alls nu så det fick duga med bara wax!

i morgon ska jag träffa kregert, fia med förhoppningsvis :) ska shoppa lite på stan tänkte jag.
har några grejer som jag måste köpa!


nu ska jga gå ut och waxa bilen. tänkte att jag gör de nu istället för att sitta här!
så hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0