berg flyttar in

sitter och kollar på Berg flyttar in nu. hon har flyttat in hos dregen och pernilla.

idag kan man säga att jag har hunnit med endel.
af
alex
patric
jobbat
bra va?
allt gick helt okej
patric och jag satt på en parkbänk vid djäkne och letade efter en likadan bil som min och sen försökte säga vad alla var för bilmärken. jag hade ju mina blond moments kan man säga med hans skämt också! haha. de va ju ltie småpinamt..
alex och jag tog de bara lugnt. men de funkar ju det med!
vid halv 5 ringde danne från jobbet och sa att jag var tvungen att jobba för annars skulle han vara själv. men det är väl helt okej med mig som inte hade något annat för mig ikväll!
det var en rolig stund på jobbet. danne och jag har rätt rolgit ihop vissa dagar.
vi kör alltid med den här
(jag slår daniel) och han säger hur ont det gjorde. samma sak på mig. vet inte varför men vi gör alltid så... men det är väl något som får tiden att gå kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0