fniss

känner mig helt desperat över att ha något att göra i morgon. TÄNKER inte vara hemma en fredagkväll. inte när jag ska jobba i helgen. så nu har jag planerat lite.

af
pojke
pojke
(hihi ops)

förresten. EN bra sak med det nya rummet. eller kanske två. men den rroliga saken är att man ser ju allt folk som går här utanför. haha. och nu är det ett litet gäng på 3 pers, hur gamla kan dom vara 8-9 år kanske, på cyklar. dom står här och hänger och pratar och sladdar omkring och grejer. dötöntigt! och den ena har flames påcykeln. om någon skulle vara intresserad. :p

Kommentarer
Postat av: Kregert

Jag är jätte intresserad ;)

2009-05-07 @ 20:44:30
URL: http://sofiakb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0