fredag

tänkte jag skulle skriva ett snabbt inlägg nu.
kom itne fifrån jobbet förräns runt 20.
fan vad jag hatar utlänningar idag!!! (jag är inte rasist, jag lovar) men jag har stört mig så jäääävla mycket på dom idag.
köper en grej, sen vill dom byta till en anna, åker därifrån, kommer tillbaks, vill byta den dom bytte till, åker, kommer tillbaks, byter den dom bytte till alldeles nyss. osvosvosv. jag hade en och samma kund som gjorde så 5 gånger idag. sen hade han gjort så av dom andra på jobbet också. VA I HELVETE?!?? liksom,...... vi får inte ens byta varor egentligen. jag tror jag måste tufffa till mig ännu mer än vad jag gjort hittills. man får så jävla dumma frågor hela tiden av allt folk. KOLLA VAD DET STÅR PÅ LAPPEN ISTÄLLET FÖR ATT FRÅGA MIG! och JA DET ÄR 75% PÅ ALLT! guuuuuuud......

lite roligt har jag väl haft idag ändå. blev lite körigt med bara mig och kjell dom sista 2-3 timmarna med sjukt mycket folk i butiken bara..


känns som min blogg handlar om mitt jobb just nu. men wtf. det känns nästan som jag bor där just nu.
jobb i morgon och på söndag också. yey, längtar tills nästa lön <3

nu ska ajg gå och platta håret!
puss och snusk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0