har min tur vänt?

tänkte jag skulle slänga ner några ord i bloggen innan jag drar mig utåt och leker med hundarna. det är ju så bra väder idag igen! SOL!

idag har jag varit och inventerat på TOYS'R'US. såja. det gick fint! vi hade en dansk där ibland oss som förklarade hur vi använde "skannrarna" som vi drar över streckkoderna och fyller i hur många varor det finns av varje osv. ja, ni fattar säkert. eh, lite svårt med danska men det gick!
lär nog bli så att jag kommer få hoppa in lite ibland när dom behöver folk där! känns bra! och bra timing hade det också!



i morgon blir det jobb på Micro, börjar 0930 och slutar 2015. långdag! alla jobbar, och massor folk! fan så jobbigt det kommer bli! men alltid kul att vara på micro med mina grabbar :)

nej. ut och busa med hundarna va det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0