he-eeej

känns bra att jag har en som kommenterar mina inlägg ändå <3 tack baby!
jag har kramp i handleden tror jag. eller musarm kanske det heter? ont gör det i alla fall.

känns inte som att det var idag, i morse jag var hos dig fia. känns som de va igår kanske. så här hemma har jag hunnit med endel kan man säga.
var lite duktig och sprang förut också med mamma och alice. men hundhelvetet fick jag ju dra så jag tränade nog mina armar samtidigt som jag sprang. sjukt jobbigt att dra henne! haha.



nej om man kanske ska lägga sig och fortsätta kolla på romeo must die.? ja?
men först ska jag boka aerobicspasset som är på tis. det blir nya block! sånt gillar vi! :D kregert, come ooooon? ;) jag vet att du vill! prata med katten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0