jag kan om jag vill!

dåligt med uppdatering, jag vet.
men jag har nästan jobbat asset av mig. det har varit jobba, äta, sova, jobba, äta, sova. osv
fast igårkväll efter jobbet så drog kregert jag och sofia till svea och tog några eller flera öl och cider. han var där också. och det slutade bra. som jag ville, haha!
kändes mindre bra att jag sedan vaknade och var döpigg vid halv 6 i morse, när jag egentligen skulle gått upp vid 9 för att duscha och styra innan jobbet. men somnade om efter ett tag.
så det var jobb idag också, har jobbat öppning-stängning sen i tisdags nästan, eller i tisdags var det ju inventering men det blev några timmar där med kan man säga.
det blir jobb i morgon med, öppning till nåt, säkert till stängning som vanligt. men på tisdag, så är jag ÄNTLIGEN LEDIG!!! fan va skönt! men sen lär de bli jobb ons och framåt igen. men inget mig emot. jag tjänar ju pengar! :)

idag tog jag hem min nya stereo som jag gjorde ett kap på på jobbet också!
ville ha pappas hjälp men han var upptagen. så ajg tog saken i egna händer och lekte bilkunnig och pulade med att få i den nya och ut med den gamla. och det gick! FAN VA DUKTIG JAG ÄR!


före

mellan

efter!


nu ska jag sätta mig och göra mp3 skiva! min nya tar emot dom! YES,


eller jag ska nog göra mat först. är så jävla hungrig!

Kommentarer
Postat av: Kregert

Fan vilken het stereo du har nu! Me like <3

2009-05-24 @ 21:09:17
URL: http://sofiakb.blogg.se/
Postat av: fia

fan va snygg den va :))

2009-05-24 @ 22:07:35
URL: http://omsofia.blogg.se/
Postat av: em

jaa. jag tror den är lite för snygg för min bil ;)

2009-05-24 @ 22:36:01
URL: http://porcelainandthetramps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0