tuffingemelie

nu har jag jobbat hela helgen.
det har varit hur många idioter inne som helst. idag var det droppen. jag sa åt en kund att "LYSSNA PÅ MIG NU! antligen går du härifrån, eller så går du upp till kjell och prata med honom istället om du har så svårt för att lita på mig!", jag blev helt chockad själv över att jag kunde vara så arg på en kund.. helt sjukt. alden som stog i kassan brevid bara, "ojdå, där blev du arg". hahaha. kunden själv såg helt överraskad ut också över att jag röt till. yes, jag börjar tuffa till mig!

i morgon blir det jobb igen.
på tisdag är jag ledig, wuhu!





förresten så tycker whilliam att jag är ascool. sånt är bra att få höra ibland. speciellt av sin lillebror (:

Kommentarer
Postat av: Kregert

Bra kompis! Man måste va tuff för att komma nånstans här i livet ;) Go girl!

2009-06-01 @ 21:16:48
URL: http://sofiakb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0