utförsäljning. dag 1

shiiiiiiiit va folk det har varit på jobbet idag! 1144 kunder har gått in i butiken, det är galet mycket mot dom där ca 100 som vi brukar ha på EN dag. försäljningen ska vi inte ens tala om. GALET
folk köade utanför butiken redan 09.15, vi öppnar 10. sen när vi väl öppnade så kutade verkligen alla in och bara tog saker och flög på mopparna och crossarna. helt sjukt att se. två vakter hade vi omkring oss också. det kuned nästan behövas. ena vakten sa att det har ofta blivit bråk och sånt om varorna när det är så billigt och dom är ute efter samma sak.

tagit någon liten rast på sammanlagt kasnke 10 minuter idag på HELA dagen, jobbade från 0930-2050 ungefär,
men det har varit roligt!

nu ska jag gå och lägga mig för mina ben dödar mig just nu.


Kommentarer
Postat av: Kregert

shit a mama! :) Kankse va därför du inte ringde igår, men jobbar du idag igen? Ska vi ringas ikväll? :) Pusss

2009-05-21 @ 12:18:43
URL: http://sofiakb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0