eheh

duktig idag igen! YES.
skulle ut och köra fyrhjuling förut eller fuldjuring som william säger. men de va ingen luft kvar i ena framdäcket. fan.
bra väder det är också? nej! men jag ser faktitskt ett litet hål med blått lite längre bort.

nu sitter jag och william och kör 360. han vill byta spel hela tiden så jag börjar tröttna på att vara snäll hela tiden snart. det är inte så roligt att byta spel varje minut om man säger så..

idag händer inte ett skit. har en liten tanke om att jag ska ut och springa sen. men pallar inte tror jag.  jag är yyybertrött och seg i kroppen. mitt ryggont börjar leta sig tillbaks igen. jävla skit. när ska jag bli av med det?! jag vill inte åak till ngåon doktor.. har inte pengar till det..
hela dagen på jobbet i lördags så höll danne och jonas på att tönta sig om att jag kan behöva få sitta i rullstol om jag inte kollar upp det snart. hej nervös jag blev då!


ikväll blir det ice age!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0