zing

idag ringde bossen från ex-jobbet? och sa att det är möte i morgon med konkurstjofadderittangubben. jo konkursförvaltningen tror jag det hette visst. möte var det i alla fall. ska vara där 8, kul att man har någon bil att åka i då! NEJ. måste ta bussen härifrån norsholm 0655, hej jag som ville sova!
sen blir det inventering på det också. jag vet inte riktigt om jag hänger med i vad som händer. men det lär jag ju få veta i morgon..


idag har jag träffat fia. bogserat hem min bil som stog i stan. in till stan igen för att träffa kregert och sara. fika. köpt present åt min pappa som fyller år i morgon. wuhu.
och nu är jag hemma igen.
ska hoppa in i duschen strax och sen fixa håret. för det lär jag inte orka i morgon..
lovar att jag kommer försova mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0