10

jag tycker att dagarna går lite för fort nu. okej, det blir snabbare sommar. men mitt liv rinner iväg? eller?
känns som jag inte gör något vettigt om dagarna utan bara glider omkring när jag inte jobbar. och jobbar gör jag ju inte så ofta..
okej, det kan vara skönt att bara va, men inte när man har två tjatande föräldrar som tycker att jag ska sitta på arbetsförmedligen mellan 8-16 och söka jobb. DET FINNS INTE ENS SÅ MÅNGA JOBB!...... man tröttnar ju lite på't alltså.
klart jag vill tjäna lite cash så jag kan börja mitt egna liv! vem fan vill inte de?

i helgen har de varit rätt mycket!
lördag jobb + kregerts födelsedagsparty! hade rätt kul :)
idag, söndag, så har jag också jobbat. man var ju inte speciellt peppad på det i morse när man vaknade kan man ju säga!
men jobbet har ändå varit lite bra. vi fixade så jag kunde veva ner min ruta igen. vi satte för mitt hål i bildörren efter inbrottet. dom har töntat sig med mig igen. försökts att luras. men vissa gånger kunde jonas inte hålla sig för garv! HA!
men jag fick lite "skäll" av bitr. butikschef igen.... suck... för något som jag inte ens gjort fel på... jag blir så arg på mig själv att jag itne kan hugga tillbaks!!!!

menmen!



GRATTIS I EFTERSKOTT (men bara på bloggen) BEJBI!




the veronicas - untouched
nada surf - bacardi
placebo - running up that hill
placebo - every me every you

Kommentarer
Postat av: Kregert

Hej skolfotot! ;)

2009-05-11 @ 17:59:13
URL: http://sofiakb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0