yvonne

har haft jätteroligt denna helg! tack kregert! :*

det kändes som back in the days när man hade sommarlov. inga bekymmer. allt var hur bra som helst! sånt gillar vi. vi gör om detta snart igen tack!? <3


nu har jag i alla fall kommit hem. men när jag skulle starta min lilla bil förut, eller det började faktiskt med när jag skulle öppna den, jag går runt på passargerarsidan som vanligt (eftersom jag inte fixat ngåot nytt lås till förarsidan efter inbrottet) men märker att inte alla dörrar öppnas, JAG SOM HAR CENTRALLÅS! blir lite arg och försöker några gånger men det funkar inte ändå.
får krypa in i bilen och öppna förardörren. ska starta bilen och åka därifrån. nejnej, det fick jag inte heller. det hände inte ett skit! lät ingenting när jag vred om nyckeln heller. öppnar motorhuven och kollat batteriet. helt tomt! bra emelie! kom på att jag glömde stänga av parkeringsljusen! ÄNNU MER BRA EMELIE!
tommy och ida kom. så tommy fick hjälpa oss med starkablar. sen gick det bra. min bil funkade igen! heja!






NEEEEEEEEEEEEEEEEEJ

Kommentarer
Postat av: Kregert

lätt att vi gör om de snart <3 haha! undra om vi hade klarat de utan Tommy? hmm

2009-05-03 @ 19:16:59
URL: http://sofiakb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0