härmapa

Lovar du att vara ärlig? yes
Ditt namn? emelie
Ålder? 21
Var bor du? i norrköping
Ögonfärg? blågrå, men jonas sa att jag hade lite mer åt gröna en gång.
Hårfärg? svart/brun
Skostorlek? 38
Skola? ingen
Hur lång är du? 173-174
Något jobb? yes, fast på toys'r'us
Dagens smink? nyss vaknat så har inget :)
Vad står det i ditt senaste sms? "sprööööd jävel. puss på dig :):):)" (vad betyder spröd?) ahahah
Har du pojk/flickvän? nej
Hur svarar du i mobilen? aa hallå, hej kompis. om någon med konstigt nr ringer så säger jag, hej det är emelie!
Vad tycker du om fötter?  grooooose!
Vem pratade du med i telefon senast? kregert
Är du bortkämd? 
klart man är. men allt jag lånar lämnar jag tillbaks!
Brukar du komma i tid? i do my best
Tror du på ett liv efter döden? vet inte.
När spydde du senast? läääääänge sen
När grät du senast? i onsdags
Vem såg dig senast gråta? kregert
Äger du några converse? några stycken :p
Favorit i garderoben just nu? oj. inget just nu. måste köpa lite nytt idag!
Rakar du benen? klart
Bär du glasögon eller linser? nej
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? nja. ibland
Är du musikalisk? jag vill vara!
Bor dina föräldrar ihop? nej
Har du bra vänner? jag har dom bästa vännerna EVER
Har du pussat någon idag? nej
När gick du upp imorse? klockan nyss 
Är du blyg? nej det tycker jag inte :p 
Vilken årstid?  SOMMAR och vinter, faktiskt
Vanligaste färg på dina kläder? vitt och svart 
Hade du en bra dag igår? jaaaaa :))))
Vad längtar du till?  IKVÄLL!!! PART-HEEEEEEYYYYYYY
Sysslar du med någon idrott? friskis jympa
Färg på naglarna? har ju mina fina naglar som anneli gjort. så dom är fransk manikyr typ.
Vad föredrar du för skor? converse
Vad dricker du när du är törstig?  iskallt vatten
Tycker du att det är viktigt att ha märkeskläder? nej
Har du tandläkarskräck? nej
Vad har du på dig just nu? eh, trosor? gick ju precis upp!!
Vill du ha barn? oj. eh. inte nu iaf! :)
Hur känner du dig nu? PEPP!!!
Vad var det senaste du shoppade? fula stora julkulor som jag inte vill ha längre
Brukar du skratta åt dig själv? jämt, alltid, för mycket ibland!
Vad skulle du göra om du vann en miljon? skulle göra det jag inte kan nu, resa!
Vad gör du om fem år?  om 5 år....... ....              ......            jag vet inte faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0