jävla landlord

nu sitter jag i soffan med massor med kuddar och täcket. mysigt!

victor är en ängel.
min bilstereo blinkade ju "protect", han sa att den var trasig. men eftersom han jobbar med det han gör och är så jävla helvetes snäll och gullig så har han fixat en ny åt mig! inte samma, en annan :)
hej va glad jag blev när han sa att han kunde hjälpa mig! :)

ringde min äckliga hyresvärd för några minuter sen också.
klagade över att dom inte fixat mitt fönster som det fattas en glasskärva i.
när jag sa det så sa han, men det beställde jag ju och blabla. nu skulle han beställa det i morgon"igen".
sen ville han typ lägga på. då sa jag allt annat också,
det drar som fan från fönstrena. elementen hjälper inte.
det regnar in när det regnar.
han ville att pappa skulle fixa och få några hundringar för arbetet. haha hell no, då sa jag att han har nytt jobb och inte hinner. då bara, okej....
sen sa han inget mer om det.
han skulle iaf beställa ngåon i morgon som skulle fixa fönstret. FRAMSTEG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0