life on mars?

nu har jag varit vaken ett tag och nyst ungefär 50 gånger redan. snoret bara rinner om mig. åh vad jag hatar det här.
men nästa tisdag ska jag till linköpings sjukhus, där dom ska göra massa saker med mig. besöket skulle ta ca 2 timmar..  undrar vad dom ska göra så länge?

den 13e dec ska jag vara nagelmodell i sthlm! ska bli sjukt kul :)


idag börjar jag jobba kl 13. till stängning. skönt att få jobba lite igen. blir så sällan nuförtiden.
och just nu är det sjuk stämning mellan personalen. allt verkar gå åt helvete med alla. uppdelningar. folk gråter. snack bakom ryggar. svaller. elakheter. otrevligheter..



tobias hjärtstöm och jag för ett antal år sen.



david bowie - life on mars?




igår på jobbet förresten så fick jag en fråga som jag blev helt chockad över. jag tror till och med han märkte att jag blev chockad. hahaha. men de kan nog bli kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0