måndag

trött. kall. förkyld. ont i halsen.
vaknade tidigt i morse också, pga mina helvetes jävla nysningar. okej, jag vet att jag tjatar mycket om det. men det blir ju för fan inte bättre. och att ha nyst MINST 20 ggr om dagen i snart 2 år är fan inte okej!

nu har jag iaf fått en tid hos öra, näsa, hals- mottagningarn i linköping 1 dec. besöket skulle ta ca 2 timmar. mmm, skitkul. vadfan ska dom göra med mig egentligen som tar 2 timmar?

igår lekte kreger och jag frisör. jag färgade nog hennes hår i 4 timmar. lång tid tog det iaf! men nu är hon blondare! jag blev svarthårig. igen.

idag ska jag träna, sola med kregert. sen blir det lugnt.


skillet - hero

Kommentarer
Postat av: Kregert

åh, jag åt massa gröt.. Mindre gott då kan jag lova!

2009-11-02 @ 19:07:17
URL: http://sofiakb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0