paket till emelie!

idag har jag ju glaskillen varit här.
sen efter det träffade jag jessica.
fick sms om att min stereo hade kommit!
åkte och hämtade den.
vi försökte koppla in den. gick inte alls.
ringde henke och bad han o hjälp.
åh nu funkar den!.
fast, det roliga i det hela.
när vi höll på att pilla bort den andra stereon. så glömde jag skiavn i, (gick att stoppa i och å ut skivan ur den gamla)
sätter i sladde igen för att ta ut den. DÅ FUNKADE DEN!!!! HAHAHAHA. pinsamt.
nu har jag två stereosar.
senf ick jag en litentill sak också, som jag tar kort på imorgon :) för den är i bilen nu.
kan säga det att vi inte kunde sluta garva åt den iaf! hahahaha!



Kommentarer
Postat av: Kregert

Vilken snäll :) vänta rpå den andra bilden i morogn ;)

2009-11-18 @ 21:45:56
URL: http://sofiakb.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hahahahahahahha ja den va sååå fuul :D

2009-11-19 @ 14:35:19
URL: http://rallyprinsessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0