puss!

godmorgon!
det var en konstig kväll igår.  jag jessica kregert och karin gick ut! det slutade som jag vet inte vad :) tar inte upp det heller.
men jag fick tydligen skjuts av fel bil hem fick jag höra sen ;)

nu snart (efter jag har klätt på mig sminkat mig och fixat håret), ska jag och jessica åka till ikea! :) ska bli kul som fan! :)
ska låna pappas stora bil, så jag ska få plats med mina saker som jag ska köpa.

inatt drömde jag att jag fick böter, men att den korkade jävla polisen hade tagit fel personnr och fått fram fel emelie olsson. hon hade blivit skjuten och låg illa till? hahaha. ja, kosnstig dröm iaf. jag hade massa tatueringar, jag räknade. jag hade 7!





JAG ÄLSKAR DIG KREGERT! åh, tro inget annat. jag var inte arg igår, jag sa bara till för att du sa åt mig att göra det.

Kommentarer
Postat av: Kregert

Jag tror inget annat. Jag vet! Och jag är jätte glad att du sa till direkt. Blev bara så förvånad.



Hoppas du hittar allt du vill ha på IKEA.

Träna i morgon va?

Pusss

2009-11-29 @ 21:36:36
URL: http://sofiakb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0