HORGUBBE!!!!!!!!!!!!!

JAG ÄR SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!
när jag var på väg hem till kregert från jobbet. så händer det som inte får hända. jag hade kört upp för dominobacken, kör mot djäkne typ. ska köra rakt fram vid trafikljusen. stannar bilen för det blev rött, ja då kommer en bil i full fart bakom mig. och kör in i mig. jag kliver ur bilen, frågar vad han höll på med. då drar han ner rutan och säger "blev det något på din bil?" EH JA. han säger att vi åker in till höger och ställer oss urvägen. sure. jag åker och ställer mig där. då gasar han förbi i världens fart. jag drar på efter. han kör och svänger överallt för att bli av med mig. hängde på ett tag. men sen tänkte jag att, såhär kan jag ju inte åka efter hur länge som helst. trafikfara.
så jag stannar utanför hårkällaren. ringer polisen och förklarar. tjuter som bara fan eftersom jag var så jävla förbannad. upprörd. 
dom sa att jag skulle åka ner till polisstationen.
hämtar kregert, vi åker ner. ajg tjuter. fast slutade innan vi skulle gå in på stationen. dom frågar massor frågor och kollar på bilen.

det lär ju bli så att dom inte får fast jäveln. skulle bara vilja slå sönder han!
om ni ser en bil, merca kasnke det var. inte så jätteny. reg nr JAL 380, eller JAL 830 eller något liknande. ring polisen och berätta att han hade smitit från en olycka! nämn mitt namn. mörkbrun eller mörkgrå bil. mörk var den iaf.
killen som körde var runt 40-45 kanske. mörkt, typ svart hår. lite grått i det. såg lite halvsvensk ut. kanske polack. kanske lite turk. vet ej.

fanjälvafitthoraballe vad jag är arg. att folk inte har vett!

kofångaren som ni ser är helt paj. den sticker ut och ligger emot hjulet.
bakljuset är krossat. f
bakluckan är helt fuckad.. den står upp och om de börjar regna så läcker det in...får inte upp den heller för plåten är intryckt. MMM GRATTIS EMELIE... det här behövde jag verkligen....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0