kakeldekorationer

hej
idag är jag ledig för en gångs skull!
jag måste leta fram mitt anställningsbevis. som jag sen ska kopiera på elins jobb. vi har ingen kopiator på vårat jobb... som sen ska skickas iväg till a-kassan. detta skulle varit gjort för 2 månader sen. :) skitbra emelie!

sen måste jag städa lägenheten också. ligger kläder över golvet. måste dammsuga också.

vid 17 ska jag träna med kregert. jag har inte tränat på över 2 veckor. 3 aksnke. det behövs nu!!!!

igår skulle jag sätta dit mina kakeldekorationer också, som jag köpte på lagerhaus i förrgår.
MEN DOM VAR FÖR SMÅ! JÄVLABALLEHORAHELVETTE. så det fick duga ändå. man får intekolla på dom så noga. utan bara glida förbi när man ska kolla på dom.
sen är det ju så att jag och instruktioner... jag hittade dom när jag var klar med kaklorna. man skulle visst spruta lite vatten och sånt under, så man lätt kunde få bort alla bubblor som blev. mmm, det gjorde ju inte jag. så jag har miljoner bubblor under varje kakla nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0