kanelbullar

kanelbullens dag.
den här dagen har jag gått och längtat efter hela veckan. för idag ska jag och kregert baka bullar!

igårkväll fick jag upp min bolle-lampa också! jag måste erkänna att jag är jävligt stolt över mig själv, eftersom att det inte fanns någon kontakt i lampan, så satte jag dit en själv! ibland är det bara för enkelt. kåpan som ska dölja sladdarna sitter dock inte så bra.. men det är skitsamma. lampan är ju uppe iaf!
var ju nära på att ramla av stolen när jag stog och pysslade också.

bra att veta, stå aldrig på en stol som går att fälla ihop. om du nu är tillräckligt smart och ställer dig längst ut på kanten (som jag inte gjorde). den var nära på¨att vika ihop sig när jag stog där och balanserade med lampan i ena handen också

nej. nu ska jag diska. det är världens berg på min diskbänk. har inte diskat sen.... onsdags? :p groose jag veeeet!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0