lördag

tack kregert för att du hängde med till polisen igår förresten. jag tror jag behövde ett stöd för att lugna ner mig lite! <3

idag har jag jobbat. det har varit rätt kul idag. för vi har börjat, eller är typ klara med halloweendekorationerna. jag har dekorerat över kassan. kom och kolla! det är jättefint med fula gubbar, spindlar och spindelnät. haha!

är nu hemma, har tvätten i tvättmaskinen och håller på att plocka lite. hade 3 spyflugor härinne när jag kom hem? why? :s
måste diska. jag skäms så mycket disk det är. det är världens berg sen några dagar tillbaks.

ikväll ska vi fira ida som fyller 21! ska spela bowling.

blev inget hem till agnes idag och fira henne pga min bil. orka rinte ta tåget heller eftersom det går så sällan.


städmusik : brittan! det funkar faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0