090903 godnatt

i morse vaknade jag för tidigt. jag skulle gått upp vid 10. men så vaknar jag klarvaken halv 9. INTE OKEJ. inte när man FÅR sova längre.

åkte till vårdcentralen. hon kollade i min näsa, mina öron och ner långt i min hals. kändes som jag skulle spy på henne.
efter det åkte jag hem till elin, där det bjöds på tacos och sen paj till efterrätt. MMMM
sanna var där med felix också. kul att träffa dom också :)


ikväll har ida varit här, vi kollade på bolt. och jag har lagat mat, i lägenheten, för första gången! YEY!

nu orkar jag inte vara uppe med. så ska lägga mig ner i sängen. och sova. tills i morgon. då jag ska vakna utan att någon väcker mig!!!

Kommentarer
Postat av: Kregert

Jag vill med att du uppdaterar ju. men jag har ju inget internet. Men snart så! så paassa på att skriva massa nytt nu ;) Tack för tacosen, jag ska bjuda igen snart =)

2009-09-04 @ 22:30:34
URL: http://sofiakb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0