090905 ikea osv.

idag har jag varit på ikea med kregert.
jag var där igår också. fast med fia.
har köpt massor bra att ha saker. och en tvbänk och en byrå!!!
har monterat ihop båda två nu ikväll/natt.
men byrån blev jag inte klar med för när jag bankade med hammaren så bankade någon i närgeten i huset tillbaks. det var för ca 1 timme sen, ojdå. var klockan så mcyket :) haha!
får göra klart den i mrogon.
hade förresten ett JÄVLIGT OVÄNTAT besök inatt. det trodde jag aldrig skulle hända igen.......

hallå i morgon ska jag tvätta för första gången!! haha

satt och kollade lite på Ice age 3 nu. men kregert somnade, jag var trött och fia också. så vi ska nog se klart den någon annan dag.
så nu ska vi nog sova.
godnatt

(hej osammanhängande meningar men wtf. jag är trött. och jag orkar inte)







igår hade jag en levande sidospegel.

Kommentarer
Postat av: Kregert

Tack själv! Va en härlig dag, fler sånna :)

Nejdå, jag va vaken så länge jag köprde, men däcka så fort jag kom hem typ :)

Pusss

2009-09-06 @ 16:07:23
URL: http://sofiakb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0