.

det här var en bra konstig och spontan dag.

eller först så kom pappa, lotta, wille och alwin på besök.
vi fikade i nårga timmar.
sen åkte dom.

då hörde elin av sig (elin från sthlm som jag inte har träffat förut)
hon sa iaf att hon skulle träffa mig om det sket sig.
och ja, det sket sig så vi har hängt ikväll!, hahaha
det var spontant, oväntat. men vi hade riktigt roligt. har garvat typ hela kvällen.
micke kom förbi en sväng också och gjorde oss sällskap.
nu åkte dom för en stund sen.
jag förklarade vägen hon skulle åka. vi åkte nästan hela den vägen hon skulle åka för att komma ut på e4an igen.
och precis nyss så ringer hon och bara "JAG HAR ÅKT VILSE EMELIEEEEE!"  hahahaha.
fick gå ut och visa vägen för henne.
stackarn.

nu är jag trött. och hungrig. men jag ska inte äta nåt.
i morgon är det jobb, ska upp halv 9. bu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0