fan va kasst jag mår!

mamma tror jag är magsjuk. och det tror jag också.

har så förbannat ont i magen också, känns som man har mensvärk, fast i hela magen, fast 10 gånger värre än vanlig mensvärk. och det har suttit i sen i.. hm, onsdagskväll.... kan det inte bara försvinna!?!?!!!!
vet inte vad jag ska göra. tabletter verkar inte ens funka på magontet, bara på febern..
och nu är mina värktabletter slut. hur fan ska jag orka ta mig till affären och köpa nya? :( fan jävla balle..... hade varit bättre om jag fortfarande bodde hemma så mamma eller pappa kunde pyssla om mig lite.

nu har han åkt hem också, han har fått stått ut med mig när jag varit sjuk. stackarn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0