gääääääääääääääsp

det är så tomt med kommentarer nu när kregert inte har internet. eftersom att det är BARA hon som kommenterar :)

idag har jag jobbat. det har varit hur mycket som helst att göra. helt sjukt. vi skulle ha golvvård ikväll. och att få bort ALLT som står löst på golvet, ja alltså det är ju inte lite kan man ju säga. helt sjukt mycket. sen att sopa allt det innan dom kommer också. ja grattis till oss! jag kan säga er att jag var totally svettig när jag åkte hem.

jag ringer kregert. hämtar henne och cykeln. vi åker hem till mig. tar våra cyklar till maxi för att handla käk.
åker hem. totally svettig igen. vi lagar korvstroganoff, eller falukorvsås som jag sa förut när jag inte kom på vad det hette. nu har jag en matlåda till i morgon på jobbet!
innan maten gick vi en promenad mpåm 45 min kanske. kändes bra att få röra lite på sig.

i morgon ska jag testa på något av solariumställerna som finns härutanför på vägen. hoppas något är billigt och bra iaf.




bilder från jekkis & henkes kamera., har inte fått alla bilder än. men här är två bilder från öland iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0