hemma från sjukhuset.

jag är hemma från sjukhuset,
fick tillbringa 2 nätter där. hemskt. sängen är hemsk, blodproverna är hemska, tiden där var hemsk, alla andra äckliga prover var också hemska.
tråkigt att vara själv hela tiden, fast iofs var mamma nere några gånger eftersom hon jobbade när jag var där, pappa och minbror kom också. kregert kom och hälsade på båda dagarna också, SÖTNOS! det var jättegulligt av dig!

jag kom iaf till akuteni lördagsmorse, fick direkt gå till ett rum där dom tog massor med blodprov. sen kom det säkert 4-5 st olika folk och klämde på min mage och frågade om det gjorde ont och blabla, och det var säkert sammanlagt 10 st olika folk som var inne hos mig och pratade med mig..
låg där mellan 11-17, sen fick jag byta rum till infektionsavdelningen.
jag hade en infektion i magen.
dom tog mer prover. jag lämnade prover på alla konstiga sätt och vis.
jag fick dropp.
hon stack fel.
dagen efter väcktes jag kl 8 ungefär av att jag skulle ta ett blodprov till!!! halåååååå, jag hade ju precis vaknat!
sen gick dagen och jag lämnade prover och låg mest och kollade, kände mig bättre. så jag ville hem, men dom ville ha kvar mig ytterligare en natt.....
den natten sög.
när dom skrev ut mig så var det en doktor inne och skulle prata med mig innan, han hade med sig säkert 7 pers till in. alla bara stog och glodde på mig när vi pratade om min mage. pinsamt att nämna vissa saker! haha..

kom hem innan 12 dagen efter, dvs idag. kändes skönt att få gå ut från mitt rum.
JAG HATAR SJUKHUS. VILL ALDRIG MER DIT!!!


ikväll har kregert varit här en sväng.
skönt att få ha lite sällskap.

nu blire ronny och ragge.
godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0