sjuk?

nej jag vill inte bli sjuuuuuk! inte idag!!!
jag får ju förfan besök sen, till fredag!

har inte alls sovit bra inatt, legat och nyst och snorat.  gick upp en timme förtidigt också för det inte gick att sova.
tvättade.
kom iväg till kajsas.
jag och helena åkte till ett annat ställe lite längre bort för att servera mat åt folk. det kändes dörbra!
i slutet blev det för mycket, när vi höllde på att plocka ihop allt.
jag blev yr som bara fan, kände mig helt tom i kroppen. det kittlades obehagligt i både ben, armar mage. huvudet blev tungt. det kändes som jag skulle svimma. som jag säkert skulle gjort också om jag inte fått i min lite vatten och andades djupa andetag.

fick åka hem runt halv 3 (?)
det behövdes. men jag kände mig farlig ute på vägarna eftersom jag var så borta. jag somnade nästan till vid rödljusen.
när jag parkerat bilen härutanför så satt jag kvar i några minuter. var helt slut.
väl uppe i lägenheten så gick jag direkt till sängen, jag frös som bara fan.
när jag lagt mig ner, då bara. helvete. jag skulle ha tagit med en tablett!
somnade, tvingade upp mig själv för att hämta en tablett. hittade en tablettask i min skål som jag fick i mig. lite energi, lite sött. det hjälpte.


nu sitter jag här, har precis diskat. mina händer luktar äckligt.

3,5 timme kvar, sen är han här½!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Kregert

Vilken tur att du oxå köpte några tabletter då! ;)

2009-09-24 @ 16:22:37
URL: http://sofiakb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0