090903

äntligen var det iaf EN som tyckte att jag skulle uppdatera.
iofs så fick jag ju inte mitt internet förrän igår :) det tog dom ju inte lite mer än 10 dagar attt skicka det...

annars har jag egentligen inget speciellt att skriva.
jag har flyttat in i lägenheten nu.
i fredags fyllde jag år. kregert och jag skulle gå ut och käka. men det blev inget käk utan det blev öl. och lite för mycket öl. och det slutade som det gjorde också. hahah.
sen har jag jobbat sen förra helgen.
jag har köpt en dammsugare.
igår köpte jag en tv, som nu står på min gamla tv.
idag ska jag till vårdcentralen 1130.
sen ska jag träffa elin :)

i morgon ska jag och fia på ikea för hon kommer hem ikväll! 

nu ska jag dricka min frulle och sen hoppa in i duschen.
bye for now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0