13

fick lite "skäll" där nere om att vitlöken inte alls heter vitlöken som jag trodde dom sa i lördags. utan nåt annat. kommer inte riktigt ihåg vad han sa att han hatte i efternamn. men de va typ wittlök? va? ne?
jaja. tommy och petta, ni får väl kommentera det här och rätta mig om jag har fel igen!, som jag antar att jag har.
dessutom tänker jag inte skriva så många hemlisar längre när jag vet att ni läser! hahaha.

hammarby förlorade iaf mot ängelholm med 3-2.
och jag har lärt mig vad odds är för nåt! redan eller hur? :)
jag tror pojkarna hade rätt kul åt mig i alla fall. men de får jag väl bjuda på!

nu ska jag se om min dator vill vara min vän ikväll och inte sätta på den där jävla skärmsläckaren efter en minut., för nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på vänner!



tessan, det var ju ändå fotboll ;)


Kommentarer
Postat av: Kregert

ja hallå, sa dom inte vitlöken? lätt att dom gjorde, dom ljuger för dig!!!

2010-04-13 @ 21:53:45
URL: http://sofiakb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0