daddy was a bank robber

roligt från i helgen,
vi sitter hemma hos tommy som bor en våning under mig.
vitlöken pratar om att han ska ta taxi hem.
jag - vart bor du då?
han - 500 m härifrån, norralundsgatan.
jag - DÄR BOR JAG MED!!! :D
(eh....?)

det här har varit en bra dag. mycket bra dag. med min särbo.
satt i fönstret och solade någon timme, inte ens det tror jag. fan va den tar! för elin tyckte jag såg brun ut :D YEY

efter de åkte jag ner till SWEA, skulle måla om mina naglar hos anneli. jag fick beröm för min outfit idag.
leggins med nitar, långt linne och jeansskjorta över. tror nog hon aldrig sagt att jag har haft fina kläder förut. haha, så det här är stort för mig!
vita naglar den här gången. gillas! och tack!
efter det träffade jag kregert. vi gjorde ett brevärende. sen lämnade vi bilen hemma hos mig. gick till ingelsta, toys. träffade bästa jocke! åh va glad jag blev över att träffa honom!
mia var inte där som jag skulle prata med, ändå lite glad över det. höhö.
vi gick hem igen. skönt väder som fan! solen har lyst hela dagen och jag är på ttoppenhumör!
hoppas på lika bra väder i morgon, då ska jag glassa ännu mer i solen! sen kommer nog kregert hit, och jag har tvätten. kanske en promenad på det också? eller vad säger du S?

nu ikväll har vi lagat mat, haft det bra. vi åt tacos. mmmmums. kollade på vänner.
tack för idag, ses i morgon. pusshej!



Kommentarer
Postat av: Kregert

japp, hoppas på sol och promenad i morgon med :)

Danke for heaute!

2010-04-12 @ 21:54:36
URL: http://sofiakb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0