fuck forever

har precis kommit in från en promenad runt strömmen med särbo!
hon ringde precis i rätt tid och frågade om jag ville ta en sväng!  kände att de behövdes :))) så slängde in min tvätt i tvättmaskinen och cyklade sen iväg direkt.
när jag kom hem så hade kärringen som tvättade innan mig itne tagit bort sina kläder från torkrummet. va i helvete liksom? jag tänker inte ta i hennes äckliga kläder..
om dom inte är borta när jag kommer ner igen om en halvtimme tänker jag skriva en arg lapp!

annars idag hare varit jobb as usual, timmarna har krupit fram. inte alls okej.
men i morgon är de äntligen fredag!
halva kvällen ska spenderas på älskling! sofia!

på lördag blir de 1a majtåget. sen?
söndag bär de ut till morsan, ska nämligen bo där nästa vecka då nicke ska till the US & A. jag har beställt 2 par skor av honom. hoppas han hittar någon av dom! eller båda 2. <3
de ska bli rätt så skönt att komma ut dit. mamma. agnes. landet. skog. hundar. folk som är där hela tiden. bil. altan. grilla. mmmmmm.

i morgon är de sista dagen som jag vet att jags ka jobba... vill jobba mer!!!!! comeooooon!


Kommentarer
Postat av: Kregert

åh nej! just fan, du åker på söndag :(



(update om arga lappen tack)

2010-04-29 @ 19:14:20
URL: http://sofiakb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0