hej

idag har de varit mestadels en bra dag.
vaknade upp i morse hemma hos sofia.
igår var vi på förfest hemma hos elina sen blev de hugo. inga förväntningar. men fan så kul de va! (av det jag kommer ihåg.)
träffade många ute som jag kände igen. många bra.
idag annars så drog jag och sofia och kollade på två olika fotbollsmatcher. men de va kallt och mycket blåst så de hade ju kunnat varit bättre..
är iaf kall ändå in i köttet nu. har fortfarande inte tinat upp helt känner jag. vi kom ju ändå hem lite efter 20 liksom..

men tack för den här helgen älskling! mer av detta känner jag? right? :)))))






Kommentarer
Postat av: Kregert

apsulut! <3

2010-04-19 @ 16:34:15
URL: http://sofiakb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0