kiss my sass

sitter och lyssnar på fronda (haha), han låg i min party-playlist på spotify.
idag händer inte ett skit.
jag har ont i min axel och rygg idag. så bad jonas lite snällt om lite massage. han ställde upp direkt. haha! ibland är det bra att ha såna som han! ;)
ska nog be min lilla granne här på våningen under att massera mig sen. jag tar ju ändå med filmen liksom. så lite snäll får han väl va tillbaks?

tänkte ju sola nu. men hade inga kontanter på mig. så orkar inte gå ner till tempo för att sedan gå bort och sola för att sedan duscha igen och för att sedan vara klar om 1,5 timme. kanske.
tar de i mrogon eller på lördag istället!
har varit pepp på den här helgen länge nu! hemmafest är alltid bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0