lördag.

har ni testat att stretcha stig? i den där lilla reklamgrejen. det är jätteroligt! varje gång jag ser den så måste jag stretcha honom.

idag mår jag mindre bra.
i morse när jag vaknade så var de första jag tänkte på.
-VAFAN, varför ligger jag här och sover? DET ÄR JU FEST
-vartfan är kregert
-vad hände igår egentligen?
-hur kom jag hem till mig?
-hur fick jag på mig sovkläderna så bra? (tshirten satt åt fel håll då men).


går in i badrummet, ser spya. usch, på mina kläder. usch.
(hoppas ingen såg det igår,isåfall ber jag om ursäkt....),
mår piss, still.

sen kom nästa tanke.
vart i helvete är min mobil, klockan var halv9 på morgonen. nej den var inte ens det.. kvart över 8 eller nåt.
jag kan ju inte direkt ringa till den från något. gjorde mig berädd på att gå ner till tommy och knacka på och fråga om den var där.
nej, jag var lite snäll istället. skulle logga in på msn, då hade kregert varit här inatt och varit inne på sin msn. hm.
(hon jobbade till 00 ungefär och skulle komma senare till utflyttningsfesten)
kollade runt lite, hennes väska var borta. hon har alltså varit här. och det har jag inget minne av.
då ville jag ha min telefon ännu snabbare för att ringa henne och be om ursäkt för igår.

loggar in på msn, kollar vilka som har gröna pluppar. matejko! han frågar vi om han är vaken.
det var han, så han ringde min telefon. hej den låg bakom toaletten?

pjuh.
några hade ringt. missade samtal. inga sms?
ringer kregert. hon fick berätta vad som hade hänt.
jag ahde legat däckad i sängen när hon kom. och snarkat. hahaha!
med linnet uppdraget så hela magen syndes också. gud....
sen hade jacke och petta plingat på och sa att vi fick komma ner. eller nåt.
då såg dom mig. alltså jag skäms!!!!!!! hahahahahah, och dör lite också!
vitlöken hade härjat om attj ag inte "tålde teqiula jävla kärring"
då hade jag visat fingret för honom.
fan va skön man kan vara!

OKEJ, JAG BER OM URSÄKT TILL ALLA IGÅR.
men de va inte ens mitt fel,
pojkarna söp ner mig med tequila och nåt annat.

fyfan.
den här baksmällan skulle dom själva haft! det är inte så jävla kul! kukungar!

det jag ville säga också var att jag inte kommer ihåg ett piss. men jag tror inte att jag vill komma ihåg nåt heller..

Kommentarer
Postat av: Kregert

ingen kommentar ;)

2010-04-25 @ 19:28:04
URL: http://sofiakb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0