ROCKSTAR 101

jag börjar med att säga att jag har jobbat idag!
chefen ringde mig vid innan 7 i morse, (och jag som kände att idag var en sån dag som jag skulle kunna sova länge på, det ahr inte hänt på länge. förrutom i söndags...) han frågade iaf om jag kunde jobba. så ja!
idag har jag jobbat. skrev på tills den 23e :) så 2 veckor till! YEY.

ikväll tänkte jag ju att jag skulle sitta i mitt fönster i solen med lite mjölk och flingor. men solen syns ju knappt. satt ett tag på fönsterbrädan med fönstret öppet. småpratade med tommy och petta som satt på deras balkong. och lite med evelyn som bor brevid mig. vi skrattade åt tommy som tappade sin telefon på balkongen under! LYCKAT!
jag ska kolla på fotboll med dom ikväll. så ska snart röra mig neråt.
(JAG VET INTE ENS VILKA SOM SPELAR!) hahahaha
det här slutar nog bra.


Kommentarer
Postat av: tessan

hahah kul att du inte ens vet vilka som spelar

2010-04-13 @ 20:09:30
URL: http://omtes.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0